Case
Albert Heijn Distributie Centrum.
Albert Heijn heeft in 2019 een nieuw distributiecentrum gerealiseerd die zo goed als volledig machinaal en mechanisch bestuurd wordt. Albert Heijn wilde de medewerkers graag rondleiden in het distributiecentrum maar dat ging helaas niet. Daarom hebben we samen met Albert Heijn een video/semi-livestream opgezet waar Albert Heijn medewerkers een kijkje kregen in het nieuwe DC.
Een documentaire over het DC van Albert Heijn.
De 30-minuten durende video werd vervolgens via de besloten Facebook-pagina gestreamd waarbij AH medewerkers met elkaar in gesprek gingen en vragen konden stellen over het nieuwe DC.
Hieronder kun je een kleine snippet bekijken van de rondleiding binnen het nieuwe gemechaniseerde distributiecentrum.
Als resultaat zijn de volgende zaken opgeleverd:
- NEen 30minuten durende documentaire.
- NEen korte social media versie van de film
Script:
Dion de Jong
Victor Kraaijeveld
Tessa Derksen
Film:
Dion de Jong
Joachim Lenting
Edit:
Joachim Lenting
Colorgrade:
Joachim Lenting
Tessa Derksen
De beelden
Werk afgeleverd bij Albert Heijn!
Onze recente projecten
Werk waar onze klanten trots op zijn, en wij ook
Promotie Video
City Marketing Woerden 2021
Re-Branding van Content
Rulewave BV

Campagne Fotografie
Jogo.AI Voetbal App