fbpx

Case

Albert Heijn Distributie Centrum. 

Albert Heijn heeft in 2019 een nieuw distributiecentrum gerealiseerd die zo goed als volledig machinaal en mechanisch bestuurd wordt. Albert Heijn wilde de medewerkers graag rondleiden in het distributiecentrum maar dat ging helaas niet. Daarom hebben we samen met Albert Heijn een video/semi-livestream opgezet waar Albert Heijn medewerkers een kijkje kregen in het nieuwe DC.  

Een documentaire over het DC van Albert Heijn. 

De 30-minuten durende video werd vervolgens via de besloten Facebook-pagina gestreamd waarbij AH medewerkers met elkaar in gesprek gingen en vragen konden stellen over het nieuwe DC. 

Hieronder kun je een kleine snippet bekijken van de rondleiding binnen het nieuwe gemechaniseerde distributiecentrum.

Als resultaat zijn de volgende zaken opgeleverd:

  • NEen 30minuten durende documentaire.
  • NEen korte social media versie van de film

Script:

Dion de Jong
Victor Kraaijeveld
Tessa Derksen

Film:

Dion de Jong
Joachim Lenting

Edit:

Joachim Lenting

Colorgrade:

Joachim Lenting
Tessa Derksen

De beelden

Werk afgeleverd bij Albert Heijn!

Onze recente projecten

Werk waar onze klanten trots op zijn, en wij ook

Promotie Video

City Marketing Woerden 2021

Campagne Fotografie

Jogo.AI Voetbal App